Jesteśmy zespołem, który charakteryzuje się zgraniem, pasją i doświadczeniem nabytym w projektach zarówno dla małych podmiotów jak i dużych korporacji.
Członkowie naszego zespołu żyją potrzebami klientów, bo ich zaspokajanie uzależnia bardziej niż poranna kofeina.
Jesteśmy entuzjastami, którzy chętnie poznają nowe branże, aby tam wprowadzać rozwiązania,
wpływające na biznes naszych klientów. Wybierając naszą firmę, masz pewność, że spotkasz
profesjonalistów, którzy w dobrej atmosferze zasugerują rozwiązania wspierające Twój biznes.
Doświadczony programista baz danych oraz procesów ETL, trener programowania, wykładowca oraz kierownik projektów informatycznych. Współpracował z takimi firmami jak GSK, Lidl, Sii, Lidl, Raben czy Krispol. Interesuje się analizą danych i automatyzowaniem procesów w firmach . Rozwija swoje umiejętności poprzez udział w wielu projektach, gdzie modeluje, implementuje i administruje rozwiązania bazodanowe, ETL oraz big data. Jest mu bliski każdy temat związany z analizą i wykorzystaniem danych.
Software developer - specjalista z zakresu PHP Laravel. Szybko uczy się Angulara i całej części frontu w developerce. Odpowiada za aplikacje webowe i mobilne. Chętnie pracuje zarówno jako frontend i backend developer. Świetnie radzi sobie również w zadaniach bazodanowych.
Specjalista ds. marketingu i sprzedaży - odpowiada za kontakt z klientami i przygotowanie ofert. Prowadzi rozmowy biznesowe, szuka dla nas miejsca na rynku i wciąż zasypuje nowymi propozycjami działania. Utalentowany sprzedawca.
Senior Software Developer - człowiek od tworzenia i aktualizacji większości aplikacji w naszej firmie. Utalentowany programista C# i Angular. Nie obce mu technologie windowsowe i webowe. Znakomity praktyk i pasjonat czystego kodu.
Frontend Developer - początkujący lecz szybko uczący się programista. Biegle pracuje w Vue.js, uczy się Angulara, oraz zna podstawy systemu SAP.
Account Manager - Zajmuje się marketingiem i sprzedażą. Jej działania ukierunkowane są na ciągłe poszerzanie zakresu umiejętności z obszaru marketingu, zdobywanie wiedzy na temat klientów, zrozumienie ich potrzeb oraz dostosowanie kampanii i ofert do preferencji klienta.